Voorbereidingen - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Wesley Kamerbeek - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Wesley Kamerbeek - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Wesley

Blijf op de hoogte en volg Wesley

16 Maart 2014 | Nederland, Hilversum

Het is pas 16 maart en ik ben ook pas een week thuis, maar toch ben ik al aan het voorbereiden,het voorbereiden is niet alleen maar inpakken en plannen maar ook genieten van elk moment dat ik nu met mijn gezin heb.

Knuffelen met mijn dochter, zoon en vrouw.
De tijd die we nu hebben is belangrijk ik vier volgende week een hello/goodbye feestje voor mijn vrienden zodat ik niet elke avond op visite ben of visite heb.

Maar verder gaan de koffers langzaam open en worden ze weer langzaam gevult.

4 april ga ik weer voor 3 maanden weg.
Waarom ik het doe .... Het is goed voor mijn cv, mijn portomonee, spaarrekening en de toekomst van mij, mijn vrouw en mijn kinderen

Wesley

Hallo allemaal Ik ben Wesley 27 jaar en werk nu een half jaar in Afrika Nadat ik 6 maanden in Togo, Benin en Burkina Faso hebt gewerkt ga ik 4 april naar Congo Brazzaville. Ik hoop dat jullie gaan genieten van de foto's en verhalen die ik hier zoveel mogelijk zal gaan posten