Aankomst pointe noir - Reisverslag uit Pointe-Noire, Congo - Brazzaville van Wesley Kamerbeek - WaarBenJij.nu Aankomst pointe noir - Reisverslag uit Pointe-Noire, Congo - Brazzaville van Wesley Kamerbeek - WaarBenJij.nu

Aankomst pointe noir

Door: Ik

Blijf op de hoogte en volg Wesley

04 April 2014 | Congo - Brazzaville, Pointe-Noire

Daar ging ik dan

Mijn opdrachtgever had nog even snel een hotelletje geboekt in Amsterdam voor mij en mijn vrouw en om 5:15 ging ik dan met de shuttle bus naar Schiphol inchecken verliep niet zo heel soepel omdat ik een AHUM vrij zware koffer bij me had

Na wat over hevelen van de onderdelen die ik mee nam slaagde ik er in om toch alles mee te nemen zonder te veel bij te betalen

Daar gingen we dan van Amsterdam naar Parijs
Wat is Parijs een ..... Vliegveld wat betreft transfer je wandelt je helemaal scheel trapje op trapje af liftje in liftje uit busje in busje uit

Daarna gewoon weer in het vliegtuig naar pointe noire,
Aangekomen op de luchthaven is de verbazing groot vliegtuigen die half geslooptzijn of op hun staart liggen mensen die langs de baan lopen ik heb stiekem weer zitten lachen

Door de controle staat daar mijn chauffeur te wachten met een bordje met mijn naam er op hij zoekt mijn bagage en we lopen naar buiten
Droppen mijn bagage achter in de pick-up en hop naar het hotel

Hotel elais wat een mooi hotel alles is schoon en netjes

Hier vermaak ik me wel

Vandaag een dag vrij en maar eens het zwembad gebruiken en misschien vanavond even de stad in

Hebben jullie tips voor een leuk barretje !?